Strony

piątek, 24 grudnia 2010

I have my love-music!

Odświeżam Bloga!
Hej^^
Avril to moja druga miłość tuż po muzyce. Chcę poprowadzić ten blog z nadzieją, że będą tu jakieś opinie o niej i o blogu!
Nie mam zamiaru rozpisywać się ani wylewać poezje. ;D Lakonicznie- krótko, zwięźle i na temat.
Przy każdym poście  będzie zdjęcie i piosenka (link) =]]

  Może coś o moim stosunku do Avril?
Przyjęłam nick Olahlavigne i mam zastępczy RamonaJ (tj.Ramona Joanne)
Więc Avril to moje życie. Dzięki niej odkrywam siebie na codzień, a właściwie moje pasje!
Strona avril-lavigne.pl organizuje zloty na których nie mogę być ,  nie mam jak;< Nie mam wszystkich jej płyt. To przychodzi u mnie z czasem. Na Avril nie żałuje kasy , bo ona nie żałuje talentu na nas-na fanów.!
Bardzo jej dziękuje za wszystko co robi, nie ma może świetnego kontaktu z nami. Z fanami, ale ważne by muzyka trwała w fanach!
  Lavigne to popieprzona kobieta, która wie co robi! Popieprzona? Co ja mówię! Ona jest tak popieprzona, że aż ZAJEBISTA!  Blog dla Avril,dla mnie dla jej fanów. Źródła będą różnorodne,głownie zagraniczne lub ewentualnie polskie.
Podsumowanie:
:
Jeżeli masz marzenia i jedno się spełni,to wiedz, że pierwszemu ktoś pomógł a drugiemu musisz ty! Muzyka to życie. Zostanę gwiazdą,ponieważ nie mam nic do stracenia.! A z pomocą Jego można wszystko! Więc powiem jedno Muzyka to kobieta,więc nazwę ją moim mężem a Avril to będzie osoba, która pokazała mi ,że mimo wszystko rób to to chcesz. Pokaż innym,że nie jesteś pieprzoną dupą,która musi się słuchać innych.!Dziękuję Avril:* Każdego dnia tylko muzyka!
                                  



Brak komentarzy: